Тут надають

якісні послуги!

Центр надання адміністративних послуг

Високопільська територіальна громада

Прийняття рішення про присвоєння адреси об’єкту нерухомого майна


Ідентифікатор послуги: 00153

Повна назва: Прийняття рішення про присвоєння адреси об’єкту нерухомого майна

Інформація про послугу: Адресою об’єкта нерухомого майна є унікальна структурована сукупність реквізитів, що використовуються для ідентифікації об’єкта та визначення місця його розташування на місцевості. Замовник будівництва протягом п’яти робочих днів з дня реєстрації декларації про готовність об’єкта до експлуатації або видачі відповідного сертифіката забезпечує направлення в електронній формі повідомлення про прийняття в експлуатацію об’єкта нерухомого майна відповідному уповноваженому органу з присвоєння адреси. За присвоєння адреси об’єкта будівництва, об’єкта нерухомого майна плата не стягується.

Строк: 5 днів (робочі)

Вартість: Безоплатне надання

Строк та вартість надання послуги

Звичайне надання

Адміністративний збір: Безоплатне надання / 0 UAH /

Строк надання: 5 днів (робочі)

Як отримати і що для цього потрібно

Де отримати
  • Районні, районні у містах Києві та Севастополі державні адміністрації
  • Виконавчі органи сільських, селищних, міських рад
  • Центр надання адміністративних послуг
  • Міські, районні у містах ради та їх виконавчі органи

Хто і як може подати заяву:
  • представник заявника: письмово; поштою (рекомендованим листом), особисто
  • заявник: письмово; поштою (рекомендованим листом), особисто

Хто може звернутися: юридична особа, фізична особа-підприємець

Документи, що необхідно надати для отримання послуги
  • Заяви про присвоєння адреси об’єкту будівництва або об’єкту нерухомого майна
  • Викопіювання з топографо-геодезичного плану у масштабі М 1:500 із зазначенням місця розташування запланованих об’єктів будівництва, а також головного входу до будинку (для будинків)
  • Копія документа, що дає право на виконання будівельних робіт, - у разі присвоєння адреси об’єкту будівництва та якщо такий документ не внесений до єдиного реєстру документів
  • Копія документа, що засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта, - у разі присвоєння адреси об’єкту нерухомого майна та якщо такий документ не внесений до єдиного реєстру документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів
  • Оригінал довіреності (у випадку подання документів уповноваженою особою)

Умови і випадки надання

Адреса об’єкту будівництва (крім номеру окремої частини об’єкта) присвоюється за вибором замовника будівництва:під час надання будівельного паспорта забудови земельної ділянки або містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки.Виконавчий орган сільської, селищної, міської та районної у місті ради, місцева державна адміністрація або районна у місті Києві державна адміністрація (далі - орган з присвоєння адреси) протягом п’яти робочих днів з дня отримання повідомлення про необхідність присвоєння адреси об’єкту нового будівництва.До об'єктів нерухомого майна, яким можливе надання адреси, відносяться об'єкти незавершеного будівництва, новозбудовані об'єкти нерухомого майна, існуючі об'єкти нерухомості.
Присвоєна адреса об’єкта будівництва вказується в містобудівних умовах та обмеженнях (як місце розташування об’єкта) або будівельному паспорті. У містобудівних умовах та обмеженнях і будівельному паспорті додатково зазначаються відомості про дату та номер рішення уповноваженого органу з присвоєння адреси про присвоєння адреси об’єкту будівництва та найменування такого органу.До пакету документів додається за наявності належним чином завірена копія документу, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою, а у разі присвоєння адреси об'єктам нерухомого майна, що виникли внаслідок їх поділу (об'єднання) - надання документу про право власності чи користування земельною ділянкою обов'язкове.Також до пакету документів додається копія документа, що ідентифікує та посвідчує особу заявника: паспорт - для фізичних осіб, витяг з ЄДР - для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.


Результати та способи отримання результату
  • Внесення інформації про присвоєння адреси об’єкту будівництва до реєстру адрес
  • Оприлюднення рішення про присвоєння адреси об’єкту будівництва на офіційному вебсайті суб'єкта надання адміністративної послуги (за наявності) або в друкованому засобі масової інформації місцевої сфери розповсюдження (за відсутності вебсайту)
  • Приймає рішення про присвоєння адреси, що повинно містити відомості про ідентифікатор об’єкта будівництва
  • Строк та вартість надання послуги

    Звичайне надання

    Адміністративний збір: Безоплатне надання / 0 UAH /

    Строк надання: 5 днів (робочі)

    Куди звернутися, якщо відмовлено у наданні послуги?

    Підстави для відмови у наданні послуги:

    • Неповний пакет документів
    • Неправильно оформлені документи (незаповнені або заповнені частково)
    • Виявлення в поданих документах недостовірної інформації

    Скаргу може подавати: оскаржувач, представник оскаржувача

    Нормативна база

    Нормативні документи, що регулюють надання послуги:

    • Закон України "Про регулювання містобудівної діяльності" стаття 26-3
    • Постанова КМУ від 27.03.2019 №367 "Деякі питання дерегуляції господарської діяльності" за текстом
    • Постанова КМУ від 25.12.2015 №1127 "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" за текстом