Тут надають

якісні послуги!

Центр надання адміністративних послуг

Високопільська територіальна громада

Надання інформації з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування за формою ОК-5


Ідентифікатор послуги: 00919

Повна назва: Надання інформації з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування за формою ОК-5

Інформація про послугу: Довідка ОК-5 — це сформовані індивідуальні відомості про застраховану особу з реєстру застрахованих осіб. Довідка формується за будь-який період, починаючи з 2000 року, та містить, зокрема, дані щодо суми заробітку для нарахування пенсії, страхового стажу, сплати страхових внесків. Така довідка надається територіальними органами Пенсійного фонду України в паперовій та в електронній формі. Довідку ОК-5 можливо також згенерувати на Порталі Дія.

Строк: Через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду або через Портал Дія: 1 година; При особистому зверненні: 15 днів (календарні)

Вартість: Через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду або через Портал Дія: ; При особистому зверненні: Безоплатне надання

Строк та вартість надання послуги

Через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду або через Портал Дія

Адміністративний збір: Довідка формується та надсилається автоматично в персональний кабінет

Строк надання: 1 година

При особистому зверненні

Адміністративний збір: Безоплатне надання / 0 UAH /

Строк надання: 15 днів (календарні)

Як отримати і що для цього потрібно

Де отримати
  • Пенсійний фонд України
  • Територіальні органи Пенсійного фонду України

Хто і як може подати заяву:
  • заявник: ; поштою (рекомендованим листом), особисто; online: https://diia.gov.ua/services/dovidka-ok-5
  • заявник: ; поштою (рекомендованим листом), особисто; online: https://portal.pfu.gov.ua/

Хто може звернутися: фізична особа, юридична особа, фізична особа-підприємець

Документи, що необхідно надати для отримання послуги
  • Копія паспорта громадянина України або інший документ, який посвідчує особу
  • Документ, який підтверджує реєстраційний номер облікової картки платника податків або право здійснювати будь-які платежі за серією та/або номером паспорта
  • Документи, що дають змогу ідентифікувати застраховану особу та її законного представника чи піклувальника або представника закладу, який здійснює опіку та піклування
  • Документи, що посвідчують особу представника та її повноваження діяти від імені особи, яку він представляє, а також засвідчених копій документів, що дають змогу територіальному органу Пенсійного фонду України ідентифікувати застраховану особу, страхувальника (у разі звернення представника застрахованої особи чи страхувальника)

Умови і випадки надання

Для отримання Інформація у формі довідки ОК-5 з Реєстру застрахованих осіб заявник може звернутися до територіального органу Пенсійного фонду України, отримати довідку онлайн через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду: portal.pfu.gov.ua або згенерувати її за допомогою Єдиного державного вебпорталу електронних послуг Портал Дія за посиланням: https://diia.gov.ua/services/pererahunok-pensiyi.
Для отримання довідки в електронному вигляді через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду необхідно обрати розділ "Запит на отримання електронних документів". Далі потрібно заповнити поля запиту, обравши в полі "Тип звернення" — "Довідка ОК-5". При подачі електронного запиту довідка формується і надсилається автоматично в персональний кабінет.Щойно рішення про перерахунок пенсії буде ухвалено, на електронну пошту надійде сповіщення. Завантажити та роздрукувати рішення можна в кабінеті громадянина в розділі "Послуги — Отримані документи".Для отримання довідки в електронному вигляді через Портал Дія зазначену послугу необхідно вибрати у меню "Послуги". Якщо відомості в реєстрі застрахованих осіб відсутні, послуга буде недоступна.У разі якщо особа звертається особисто до територіальних органів Пенсійного фонду України довідка-ОК-5 надається в паперовій формі застрахованій особі особисто при пред'явленні паспорта (іншого документа, що посвідчує особу), та необхідних документів, а представнику застрахованої особи - при пред'явленні документів, що посвідчують особу представника та її повноваження діяти від імені особи, яку він представляє, а також засвідчених копій документів, що дають змогу територіальному органу Пенсійного фонду України ідентифікувати застраховану особу.


Результати та способи отримання результату
  • Довідка за формою ОК-5
  • Строк та вартість надання послуги

    Через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду або через Портал Дія

    Адміністративний збір: Довідка формується та надсилається автоматично в персональний кабінет

    Строк надання: 1 година

    При особистому зверненні

    Адміністративний збір: Безоплатне надання / 0 UAH /

    Строк надання: 15 днів (календарні)

    Куди звернутися, якщо відмовлено у наданні послуги?

    Підстави для відмови у наданні послуги:

    • У разі відсутності в Реєстрі застрахованих осіб інформації про застраховану особу за визначеними параметрами формується та надається довідка про відсутність індивідуальних відомостей про особу
    • Не повний перелік документів

    Скаргу може подавати: оскаржувач, представник оскаржувача

    Нормативна база

    Нормативні документи, що регулюють надання послуги:

    • Закон України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" стаття 17
    • Постанова Пенсійний фонд України від 18.06.2014 №10-1 "Про затвердження Положення про реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування"