Тут надають

якісні послуги!

Центр надання адміністративних послуг

Високопільська територіальна громада

Надання інформації з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування за формою ОК-7


Ідентифікатор послуги: 00920

Повна назва: Надання інформації з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування за формою ОК-7

Інформація про послугу: Довідка ОК-7 формується за період з 2011 року і містить відомості про суми заробітної плати, з якої сплачується єдиний соціальний внесок (в межах максимальної величини) та страховий стаж. Зазначена довідка видається територіальними органами Пенсійного фонду України в паперовій та в електронній формі, яка дає змогу перевірити страховий стаж працівника, за яким визначають, яким буде відсоток нарахування сум. В основному дана довідка використовується задля визначення страхового стажу для розрахунку сум лікарняних або нарахування допомоги по безробіттю та інше. Довідку ОК-7 можливо також згенерувати на Порталі Дія.

Строк: Через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду або через Портал Дія: 1 година; При особистому зверненні: 15 днів (календарні)

Вартість: Через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду або через Портал Дія: ; При особистому зверненні: Безоплатне надання

Строк та вартість надання послуги

Через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду або через Портал Дія

Адміністративний збір: Довідка формується та надсилається автоматично в персональний кабінет

Строк надання: 1 година

При особистому зверненні

Адміністративний збір: Безоплатне надання / 0 UAH /

Строк надання: 15 днів (календарні)

Як отримати і що для цього потрібно

Де отримати
  • Пенсійний фонд України
  • Територіальні органи Пенсійного фонду України

Хто і як може подати заяву:
  • представник заявника: ; особисто
  • заявник: ; поштою (рекомендованим листом), особисто; online: https://diia.gov.ua/services/dovidka-ok-7
  • заявник: ; поштою (рекомендованим листом), особисто; online: https://portal.pfu.gov.ua/

Хто може звернутися: фізична особа, юридична особа, фізична особа-підприємець

Документи, що необхідно надати для отримання послуги
  • Копія паспорта громадянина України або інший документ, який посвідчує особу
  • Документ, який підтверджує реєстраційний номер облікової картки платника податків або право здійснювати будь-які платежі за серією та/або номером паспорта
  • Документи, що дають змогу ідентифікувати застраховану особу та її законного представника чи піклувальника або представника закладу, який здійснює опіку та піклування
  • Документи, що посвідчують особу представника та її повноваження діяти від імені особи, яку він представляє, а також засвідчені копії документів, що дають змогу ідентифікувати особу

Умови і випадки надання

Для отримання довідки ОК-7 заявник може звернутися до територіального органу Пенсійного фонду України або отримати довідку через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду чи за допомогою Єдиного державного вебпорталу електронних послуг (Портал Дія).Роботодавці для отримання довідки ОК-7 в електронній формі можуть скористатися Кабінетом страхувальника, а застраховані особи — особистим кабінетом вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду. Для отримання довідки ОК-7 необхідно обрати розділ "Запит на отримання електронних документів". Далі потрібно заповнити поля запиту, обравши в полі "Тип звернення" — "Довідка ОК-7". Довідка формується і надсилається автоматично в персональний кабінет.Для отримання довідки в електронному вигляді через Портал Дія зазначену послугу необхідно вибрати у меню "Послуги". Якщо відомості в реєстрі застрахованих осіб відсутні, послуга буде недоступна.У разі якщо особа звертається особисто до територіальних органів Пенсійного фонду України, довідка надається в паперовій формі застрахованій особі особисто при пред'явленні паспорта (іншого документа, що посвідчує особу), та необхідних документів, а представнику застрахованої особи - при пред'явленні документів, що посвідчують особу представника та її повноваження діяти від імені особи, яку він представляє, а також засвідчених копій документів, що дають змогу територіальному органу Пенсійного фонду України ідентифікувати застраховану особу.


Результати та способи отримання результату
  • Довідка за формою ОК-7
  • Строк та вартість надання послуги

    Через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду або через Портал Дія

    Адміністративний збір: Довідка формується та надсилається автоматично в персональний кабінет

    Строк надання: 1 година

    При особистому зверненні

    Адміністративний збір: Безоплатне надання / 0 UAH /

    Строк надання: 15 днів (календарні)

    Куди звернутися, якщо відмовлено у наданні послуги?

    Підстави для відмови у наданні послуги:

    • Не повний перелік документів
    • У разі відсутності в Реєстрі застрахованих осіб інформації про застраховану особу за визначеними параметрами формується та надається довідка про відсутність індивідуальних відомостей про особу

    Скаргу може подавати: оскаржувач, представник оскаржувача

    Нормативна база

    Нормативні документи, що регулюють надання послуги:

    • Закон України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" стаття 1
    • Закон України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" абзац 2 частини 6 статті 17
    • Постанова Пенсійний фонд України від 18.06.2014 №10-1 "Про затвердження Положення про реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування" пункт 2 розділу 5